بیگانه در مقابل شکارچی 1
اینجا همه چی است.
بیگانه در مقابل شکارچی 1
چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:, ساعت 11:18 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )



"بیگانه در مقابل شکارچی1" محصول سال 2004 کشورهای آمریکا، آلمان، جمهوری چک و انگلستان و ساخته پل اندرسون است؛ اما فیلم دنباله آن، با نام‌اصلی «ای‌وی‌پی‌آر: بیگانه‌ها علیه شکارچی: پایان» AVPR: Aliens vs Predator: Requie محصول سال 2007 آمریکا و ساخته برادران استراوز است.

در فیلم «بیگانه در مقابل شکارچی 1» یک گروه از دانشمندان و باستان‌شناسان به قطب جنوب فرستاده می‌شوند تا در مورد اهرام که زیر یخ‌های قطب قرار دارد، تحقیق کنند. آنها باید چندین هزار فوت به زیر زمین بروند تا به این اهرام دسترسی پیدا کنند. اما این ماجراجویی برای آنان بسیار گران تمام می‌شود، چون از دو سو مورد تاخت و تاز و هجوم قرار می‌گیرند: از یک سو توسط موجوداتی خشن و مرموز به نام «شکارچی» و از دیگر سو، موجوداتی به همان اندازه ترسناک و دارای قدرت فوق تصور، که فیلم به آنها نام «بیگانه‌ها» را می‌دهد. فیلم، درواقع وامدار دو سری از فیلم‌های علمی ـ تخیلی است. به این معنی که فیلم، شخصیت‌های دو سری از فیلم‌های موفق علمی ـ تخیلی سابق را با هم ترکیب کرده است. موجودات بیگانه فضایی از سری فیلم‌های «بیگانه» می‌آیند که در آنها سیگورنی ویور بازیگر اصلی بود و اولین آنها در سال 1979 ساخته شد. «شکارچی»‌ها هم از سری فیلم‌های «شکارچی انسان» می‌آیند که اولین آنها با بازی آرنولد شوارتزنگر و در سال 1987 ساخته شد. کارگردانان شناخته و تحسین شده‌ای از سینمای جهان سری‌های اولیه این فیلم‌ها را ساخته‌اند. فیلمسازانی چون: جیمز کامرون، رایدلی اسکات و جان مک تیرنان.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: موجودات فضایی، ، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیگانگان و آدرس alien.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

<-PollName->

<-PollItems->

تماس با ما

پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج) پخش زنده حرم سوره قرآن
بنر دوستان