اینجا همه چی است.
بیگانه در مقابل شکارچی 1
چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:, ساعت 11:18 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )



"بیگانه در مقابل شکارچی1" محصول سال 2004 کشورهای آمریکا، آلمان، جمهوری چک و انگلستان و ساخته پل اندرسون است؛ اما فیلم دنباله آن، با نام‌اصلی «ای‌وی‌پی‌آر: بیگانه‌ها علیه شکارچی: پایان» AVPR: Aliens vs Predator: Requie محصول سال 2007 آمریکا و ساخته برادران استراوز است.

در فیلم «بیگانه در مقابل شکارچی 1» یک گروه از دانشمندان و باستان‌شناسان به قطب جنوب فرستاده می‌شوند تا در مورد اهرام که زیر یخ‌های قطب قرار دارد، تحقیق کنند. آنها باید چندین هزار فوت به زیر زمین بروند تا به این اهرام دسترسی پیدا کنند. اما این ماجراجویی برای آنان بسیار گران تمام می‌شود، چون از دو سو مورد تاخت و تاز و هجوم قرار می‌گیرند: از یک سو توسط موجوداتی خشن و مرموز به نام «شکارچی» و از دیگر سو، موجوداتی به همان اندازه ترسناک و دارای قدرت فوق تصور، که فیلم به آنها نام «بیگانه‌ها» را می‌دهد. فیلم، درواقع وامدار دو سری از فیلم‌های علمی ـ تخیلی است. به این معنی که فیلم، شخصیت‌های دو سری از فیلم‌های موفق علمی ـ تخیلی سابق را با هم ترکیب کرده است. موجودات بیگانه فضایی از سری فیلم‌های «بیگانه» می‌آیند که در آنها سیگورنی ویور بازیگر اصلی بود و اولین آنها در سال 1979 ساخته شد. «شکارچی»‌ها هم از سری فیلم‌های «شکارچی انسان» می‌آیند که اولین آنها با بازی آرنولد شوارتزنگر و در سال 1987 ساخته شد. کارگردانان شناخته و تحسین شده‌ای از سینمای جهان سری‌های اولیه این فیلم‌ها را ساخته‌اند. فیلمسازانی چون: جیمز کامرون، رایدلی اسکات و جان مک تیرنان.

 

موضوعات مرتبط: موجودات فضایی، ، ،

برچسب‌ها:

ساخت باغ وحش در سیاره‌های دیگر!
سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:استیون هاوکینگ هشدار می دهد!, ساعت 23:25 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

بیگ بنگ: تنوع حیات روی زمین بشدت در خطر است؛ ببر سیبری، کرگدن جاوایی و پلنگ آمور تنها نمونه‌هایی از ۵۰۰۰ گونه در حال انقراض روی زمین هستند. اگر نسل این حیوانات که در حال حاضر بسیار انگشت شمار است از میان برود، باز هم می توان به بازیابی آنها امیدوار بود، اما چگونه؟

 

6A34E2E4E58A92B7734077117A5

 

موضوعات مرتبط: ، موجودات فضایی، ،

برچسب‌ها:

زمانی که موجودات فضایی وضع سوریه را ببینند چه فکری می کنند؟
سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:دوست دارید موجودات فضایی چگونه باشند؟, ساعت 23:10 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

بیگ بنگ: هاوکینگ فیزیکدان نظری در یادداشتی گفته است: «امروز در سوریه فناوری نوین را به‌شکل بمب، سلاح‌های شیمیایی و دیگر تجهیزات مرگبار می‌بینیم که برای رسیدن به آنچه مقاصد سیاسیِ هوشمندانه نامیده می‌شود، استفاده می‌شود. اما تماشای مرگ بیش از صدهزار انسان یا هدف قرارگرفتنِ کودکان اصلاً هوشمندانه به نظر نمی‌رسد.»

 

syriahawking1702

به ادامه مطلب بروید.

موضوعات مرتبط: ، موجودات فضایی، ،

برچسب‌ها:

دوست دارید موجودات فضایی چگونه باشند؟
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:فیلم اندرز گیم,نقاشی مریم مقدس و شی ناشناس, ساعت 20:41 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

حتماً قبل از اینکه عکس های موجودات فضایی که در اینترنت فراوان هست را ببینید حتماً در مورد ظاهر و رفتارشان در تخیلاتتان تصوری داشته اید! از نطر شما دوست دارید موجودات فضایی چه شکلی باشند و یا در تخیلاتتان چه ظاهری داشته باشند؟

 

جواب هایتان را در بخش نظرات بنویسید که در اسرع وقت نمایش داده می شود.

برچسب‌ها:

فیلم اندرز گیم
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, ساعت 22:28 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

ژانر فیلم : تخیلی - مهیج 

مدت زمان : 113 دقیقه

سال تولید : 2013

محصول کشور : آمریکا


خلاصه داستان :

در آینده ای دور سرهنگ گراف(هریسون فورد) سرپرست مرکز آموزش باید فرمانده ای از میان باهوش ترین کودکان آموزش دیده را بیابد تا رهبری نبرد نهایی میان زمین و گونه ای حیوانات فضایی بنام فورمیک ها را به عهده بگیرد.

اندر(آسا باترفیلد) مورد توجه سرهنگ گراف قرار می گیرد پس از آموزش های بسیار او در نبرد شبیه سازی شده ای تمام فورمیک ها را از بین می برد ولی او پی میبرد این نبرد واقعی بوده است.

همه خوشحالند به جز اندر که این کار را نوعی نسل کشی می داند او با برقراری ارتباط با آخرین بازمانده فرمیک ها با تخم هایی روبه رو می شود که خبر از نابود نشدن کل موجودات فضایی دارد.

اندر به ملکه قول می دهد تا مکانی دیگر برای زندگیشان پیدا کند و راهی سفری طولانی در کهکشان می شود.

منبع

می توانید برای خواندن نقد به این آدرس بروید.

شما...همه چیز برای

موضوعات مرتبط: ، ،

برچسب‌ها:

نقاشی مریم مقدس و شی ناشناس
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, ساعت 22:11 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

تابلوی "مریم و کودک" در ویترین سالن اجلاس در ساختمان شهرداری فلورانس ایتالیا قرار دارد . این که نقاشی را چه کسی کشیده است حرف های مختلفی بیان میشود ودر این میان به چند نقاش اشاره میشود ولی این که دقیقا این نقاشی را چه کسی کشیده است معلوم نیست .

اگر دقت کنید در سمت راست سر حضرت مریم می توانید شی ناشناس در حال پرواز را ببینید ، در کنار نقاشی مردی را می توانید ببینید که دستش را کنار سرش گرفته و به همراه سگش  به آسمان نگاه می کند.   

در مقاله ای از دانیل بدینی در نشریه "Notiziario UFO " به تاریخ 7جولای 1996 آمده است :

"ما به وضوح حضور یک جسم هوایی سربی رنگ را میبینیم که به طور واضح به عنوان یک وسیله در حال پرواز بادامی شکل قابل رویت است ."

موضوعات مرتبط: موجودات فضایی، ، ،

برچسب‌ها:

هاون و دسته هاون 35 میلیون ساله
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, ساعت 18:24 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

در سال 1877 آقای جی. اچ. نیل سرپرست شرکت تونل مونتزوما در مسیر تونل زیر گدازه های کوه تیبل یک هاون با قطر 4 اینچ کشف کرد .او سپس یک دسته هاون بلند و در کنار آن یک هاون بزرگ کرد.سنگی که این اجسام درون آن قرار داشت عمری 33 تا 35 ساله داشت.

 

 

موضوعات مرتبط: موجودات فضایی، ، ،

برچسب‌ها:

گوی های کلرکزدراپ
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:جمجه بلورین, ساعت 17:15 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

گوی های کلرکزدراپ

گوی های شیاردار که به گوی های کلرکزدراپ (Klerksdorp) نیز معروفند، طی چند دهه اخیر در افریقای جنوبی کشف شده اند. حداکثر قطر گوی ها بین 3 الی 4 سانتیمتر و ضخامت آنها نیز 2/5 سانتیمتر است. گفته می شود که از جنس فلزی هستند! تعدادی از این گوی ها در قسمت کمربندی خود دارای سه شیار دایره ای موازی می باشند. تا کنون دو نمونه از این گوی ها کشف شده است: یک نمونه ترکیبی از فلز جامد آبی فام با رگه هایی سفیدرنگ و نمونه دیگر میان تهی که با ماده اسفنجی سفید پر شده است. نکته جالب توجه این است که گوی ها را درون سنگی یافته اند که در دوران زمین شناسی پرکامبرین شکل گرفته و عمر آن را 2/8 میلیارد سال قدمت زده اند!

 

لطفاً به ادامه مطلب یروید.

 

 

 

 

 

موضوعات مرتبط: ، ، ،

برچسب‌ها:

استیون هاوکینگ هشدار می دهد!
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:جمجه بلورین, ساعت 14:57 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

استفان هاوکینگ یکی از مشهورترین فیزیکدانان جهان در جدیدترین برنامه مستند خود درباره حیات موجودات فضایی می گوید موجودات فضایی خارج از زمین وجود دارند و بهتر است زمین مراقب ارتباط با آنها باشد.

 

به ادامه مطلب بروید

 

 

موضوعات مرتبط: ، ،

برچسب‌ها:

گزارش آدم ربایی توسط موجودات فضایی2
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, ساعت 14:50 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

گزارشات مختلفي از ربوده شدن انسان ها گزارش شده و ربوده شدگان شاهد رفتارهاي مختلفي از سوي فرازميني ها بوده اند. اما نکته جالب در مورد بيشتر اين گزارشات ان است که با وجود فاصله زياد و اختلاف سواد و فرهنگ ربوده شدگان با هم که از کشورهاي مختلفي بوده اند، بسياري از انان تحت هيپنوتيزم اظهارات مشابهي مي کنند. براي مثال در تمامي مشاهدات صحبت از موجودات کوتاه قد با سري بزرگ و چشماني مورب و بزرگ شده که روي انها ازمايشاتي انجام مي داده اند. جالب انکه در تمام موارد ربوده شدگان اظهار داشته اند که موجودات فرازميني با قدرت تله پاتي مغزي و با خيره شدن به انها با انسان ارتباط برقرار مي کردند. ذکر اين نکته لازم است که در موارد بسياري صحت ادعاي ربوده شدگان تحت دستگاه دروغ سنج تاييد گرديده است.

لطفاً به ادامه مطلب بروید.

موضوعات مرتبط: موجودات فضایی، ، ،

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیگانگان و آدرس alien.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

<-PollName->

<-PollItems->

تماس با ما

پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج) پخش زنده حرم سوره قرآن
بنر دوستان