گزارش آدم ربایی توسط موجودات فضایی
اینجا همه چی است.
گزارش آدم ربایی توسط موجودات فضایی
چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:, ساعت 14:30 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )
یكی از بهت اورترین گزارشات ادم ربایی توسط فرازمینی ها مربوط به خانم "پام اونز" همسر سربازی در فورت اودر كالیفرنیا است . این ماجرا روز25 نوامبر1978 برایشان اتفاق افتاده است. او طی هیپنوتیزم می گوید:

" در هر دست كه دو برابر دست انسان طول داشت چهار انگشت دارند. در یكی از این دستهای عجیب سوزنی را می بینم كه اماده است شكم مرا سوراخ كند. به نظرم میرسد تنها چند ثانیه قبل من و شوهرم (كریس) و پسر 20 ماهه مان در كنار اتومبیل ایستاده و نزدیك شدن یك سفینه عجیب را نظاره میكردم. حالا درون ن اهستم، تنها و وحشت زده ام."

اندكی قبل تر :
" بشقاب پرنده بالای سر ما می چرخید. تخم مرغی شكل ، درخشان و متالیك بود و100 پا درازا داشت. به شوهرم گفتم بیا از اینجا دور شویم. به سرعت از ان محل دور شدیم. وقتی به خانه رسیدیم كریس به ساعتش نگاه كرد. و گفت 10 دقیقه از نیمه شب گذشته. در حالی كه ما ساعت 10 شب خانه دوستمان را ترك كرده بودیم و به سمت منزل می رفتیم. ولی مسافت نیم ساعته را دو ساعه طی كرده بودیم. 

( این اتفاق برای خانم اونز زمانی روی داد كه به همراه شوهرش در المان غربی بود. )

او ادامه می دهد : 
" چند ماه بعد به امریكا برگشتم و با یك سازمان تحقیقاتی بشقاب پرنده تماس گرفتم و انها پیشنهاد كردند كه هیپنوتیزم شوم."

او در طی هیپنوتیزم خاطره اش را این گونه به یاد می اورد :
" وقتی بشقاب پرنده ظاهر شد من از جاده اصلی خارج شدم ودرفضای بازی توقف كردم . من و شوهرم از ماشین پیاده شدیم و من كودكمان "برایان" را بغل كردم ...ترس عجیبی داشتم... پس از ان تنها چیزی كه به خاطر می اورم این است كه روی تختی دراز كشیده بودم و فقط چشمانم رو میتوانستم حركت بدهم . نور اتاقی كه در ان بودم رزد و سفید بود. سقف و دیوار طوری به هم امده بودند كه هیچ گوشه ای در ان دیده نمی شد... وحشت زده پرسیدم بچه كوچكم كجاست؟ سپس سوزنی دیدم ... با وحشت گفتم نه نه به كودكم صدمه نزنید . ولی یكی از ان موجودات سوزن را مستقیما در زیر نافم فرو كرد. درست همان جایی كه بعدا یك كوروك عجیب رو پیدا كردم! یكی از انها پیراهنم را بالا زد. احساس تهوع میكردم. (خانوم اونز در ان زمان بار دار بود و 4 ماه بعد دخترش سالم بدنیا امد. گویا انها می خواستند اندازه جنین و طرز قرار گیری ان در شكم مادر بازدید كنند.) از ان پس تنها چیزی كه بخاطر می اورم این كه كنارماشین ایستاده بودم ."

او ادامه می دهد در طول ازمایش مرتبا سراغ كودك و شوهرش را می گرفته كه یكی از ان موجودات به او اطمینان داد كه حالشان خوب است : " یكی از انها با من شروع به صحبت كرد و گفت كه همه چیز مرتب است . دهانش تكان نمی خورد گویی از طریق چشمانش با من صحبت میكرد!"

 

رابطه نازكاها با موجودات فرا زمینی
این موضوع ممكن است از جهاتی تاریخی باشد اما خواندنش ضرری ندارد در قرن پنجم پس از میلاد مسیح در آمریكای جنوبی قبیله ای بومی به نام نازكا به وجود آمد،كه البته هنوز هم با زماندگان آنها در قید حیاتند.
پژوهشگران امروزه یكسری آثار وشواهد را جمع آوری وكشف كرده اند كه به عقیده آنها این آثار ممكن است نشانگر این باشد كه نازكاها با موجودات فرا زمینی در ارتباط بوده اند. این اثار متعلق به نازكا ها در بیابانی به این نام دیده شده اند.من هم چندی از این دلایل را برای شما ذكر میكنم آ)راههایی عظیم مانند باند فرودگاه برای فرود جسمی پرنده ماننده هواپیما یا فضاپیماو...،كه البته باید گفت كه این بیابان دارای یكسری رشته تپه در بعضی نقاط است كه معمولا برای فرود چنین جایی را انتخاب نمی كنند ولی خوب...و
ب)وجود نقوشی در بیابان مانند نقش عنكبوت،یانوعی وال كه فقط از زاویه بالا قابل دیدن است.
پ)كشف جمجمه ای عجیب ومتعلق به انسان كه قسمت بالای جمجمه بسیار بلند است و احتمال میرود كه این جمجمه یك موجود فضایی باشد كه احتمالا با یك زمینی ازدواج كرده است
ت)كشف طرحهای عجیب وغریب نقاشی شده بر روی دیواره غار كه تاحدی به انسان شباهت دارد. یكی از آنها عكسی بود متعلق به به موجودی كه از بینی آن پرندگان خوفناك واز دهان آن ماده ای رنگی بیرون می آمد.
و شاید این عكس از روی آدم فضایی ها كشیده شده باشد.
اینك شما چه فكر می كنید ایا این دلایل می تواند گویای ان باشد كه فرا زمینیها با گذشتگان ما در ارنباط بوده اند؟

اولین گزارش رسمی در قرون جدید:
در مورد امكان ارتباط موجودات دیگر نیز انها سالهاست كه با ما ارتباط دارند. در قالب خدایان
همچنین بد نیست برای كسانی كه مدعی هستند بشقابهای پرنده اصلا وجود ندارند یا اینكه فقط انسانهای شیاد از این گونه ادعاها میكنند اظهارات فضانوردان خلبانان و دانشمندان رو بعنوان مدرك ارائه بدهیم : 
اما قبل از آن این نكته ضروری می باشد كه فضانوردان و خلبانان انسانهایی هستند كه به صورتی پرورش یافته اند كه “چرند“! نگویند و وقتی صحبت می كنند كه از چیزی مطمئن باشند. چرا كه در غیر اینصورت براحتی شغل خوب خود را از دست خواهند داد. 
اولین مورد رسمی رویت بشقاب پرنده در 24 ژوئن 1947 توسط خلبانی بنام كنت ارنولد گزارش داده شد.او در حالی كه هماپیمای شخصی خودش را بر فراز كوههای كسكید واشنگتن هدایت میكرد با 9 شی پرنده دایره ای شكل روبرو شد. آن زمان هواپیماهای جت كمیاب بودند. ارنولد از روی حس كنجكاوی زمان عبور انها رو میان 2 قله “رینر و ادامز“ اندازه گرفت. اشیائ عجیب فاصله 47 مایلی رو در 102 ثانیه طی كردند. سرعتی معادل 2/2 برابر سرعت صوت. در آن سال هیچ هواپیمایی حتی قادر به نزدیك شدن به این سرعت هم نبود!! در شهرت و اعتبار حرفه ای او شكی نبود ... این ماجرا به سرعت به روزنامه ها كشیده شد و از این زمان بود كه كلمه بشقاب پرنده به تمام دایره المعارفها راه پیدا كرد ...

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، موجودات فضایی، ، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیگانگان و آدرس alien.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

<-PollName->

<-PollItems->

تماس با ما

پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج) پخش زنده حرم سوره قرآن
بنر دوستان