گزارش آدم ربایی توسط موجودات فضایی2
اینجا همه چی است.
گزارش آدم ربایی توسط موجودات فضایی2
جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, ساعت 14:50 | نوشته ‌شده به دست علیرضا فلاح | ( )

گزارشات مختلفي از ربوده شدن انسان ها گزارش شده و ربوده شدگان شاهد رفتارهاي مختلفي از سوي فرازميني ها بوده اند. اما نکته جالب در مورد بيشتر اين گزارشات ان است که با وجود فاصله زياد و اختلاف سواد و فرهنگ ربوده شدگان با هم که از کشورهاي مختلفي بوده اند، بسياري از انان تحت هيپنوتيزم اظهارات مشابهي مي کنند. براي مثال در تمامي مشاهدات صحبت از موجودات کوتاه قد با سري بزرگ و چشماني مورب و بزرگ شده که روي انها ازمايشاتي انجام مي داده اند. جالب انکه در تمام موارد ربوده شدگان اظهار داشته اند که موجودات فرازميني با قدرت تله پاتي مغزي و با خيره شدن به انها با انسان ارتباط برقرار مي کردند. ذکر اين نکته لازم است که در موارد بسياري صحت ادعاي ربوده شدگان تحت دستگاه دروغ سنج تاييد گرديده است.

يكي از معروفترين وقايعي كه در ارتباط با ربودن انسانها توسط بيگانگان فضايي در محافل علمي مطرح است ماجراي خانوداه هيل ميباشد.ماجراي مربوط به ربوده شدن اين زن و شوهر به 19 سپتامبر 1965 باز ميگردد. در اين تاريخ اتوموبيل بتي و بارني هيل در لنگستر نيو همپشاير در حال حركت به سمت منزل بود. انها به دفعات نوري عجيب را در اسمان بالاي سر خود مشاهده كردند و ماشين خود را براي مشاهده ان شيئ عجيب چند بار متوفق نمودند.

اخرين باري كه انها براي مشاهده ان شيئ عجيب توفق كردند بارني هيل وحشت زده به سمت اتومبيل دويد و از بتي خواست كه فورا سوار شود. او فرياد زد انها ميخواهند ما را بدزدند و در همين حال با سرعتي سرسام اور شروع به رانندگي نمود. ناگهان صداي عجيبي بر فراز سقف اتومبيل انها شنيده ميشود و هر دوي انها دچار خواب الودگي شديدي مي شوند. پس از انكه هر دوي انها بهوش مي ايند خود را 35 مايل دور تر از محل رانندگي مي ابند و با نگاه كردن به ساعت متوجه مي شوند كه دو ساعت را در خواب و بي خبري بوده اند.

روز بعد انها گزارشي را از انچه كه برايشان اتفاق افتاده بود را به مقامات مسوول در پايگاه پليس ارايه دادند و متعاقب ان توسط مسوولان كميته بررسي پديده هاي هوايي ) ان آي سي اي پي) مورد بازجويي قرار گرفتند. بعد از 10 روز از اين واقعه كابوسهاي شبانه بتي و بارني هيل شروع شد كه انها را مجبور كرد تا با يك روانشناس معروف بنام دكتر بنيامين سايمون تماس بگيرند. معالجات روان درماني بر روي اين دو به مدت 6 ماه ادامه يافت . در جريان خواب مصنوعي (هيپنوتيزم) كه براي معالجه انها انجام شد جزييات بيشتري توسط بتي و بارني هيل بيان شد كه در هر مورد اظهاران انها با هم تطابق داشت!

انها در جريان خواب مصنوعي اظهار داشتند كه پس از انكه توسط بيگانگان فضايي به داخل سفينه برده شدند نمونه هايي از پوست و موي انها برداشته شده است . همچنين در جريان خواب مصنوعي بتي هيل گفت كه از رييس انها در مورد اينكه انها از كجا مي ايند پرسيد. انها در جواب وي تصويري سه بعدي از يك منظومه را نشان دادند كه هر دو زن و شوهر در جريان هيپنوتيزم تصوير ان را به درستي رسم كردند. تصويري كه انها رسم كردند امروزه به تصوير گليس معروف شده است.

نكته جالب اين است كه پس از اين واقعه تمام مراكز علمي جهان از سازمان ناسا گرفته تا ستاره شناسان اماتور تلسكوپهاي خود را به سمتي كه بتي هيل اشاره كرده بود نشانه گرفتند ... 7 سال بعد اين منظومه توسط دانشمندان با نام - زتا رتيكولي- كشف و مورد تاييد قرار گرفت

بعدا پزشك مربوطه از سوي مقامات امريكايي مورد فشار قرار گرفت تا موضوع ملاقات فرازمينيها با خانواده هيل را انكار نمايد و وي نيز چنين اعلام نمود كه كساني كه تحت هيپنوتيزم قرار ميگيرند ممكن است مطالبي را عنوان كنند كه لزوما صحيح نباشند و بدين ترتيب سخنان بتي و بارني هيل هم از اين قاعده مستثني نيست.

بدين ترتيب اين ماجرا نيز همانند بسياري ديگر در پرده اي از ابهام فرو رفت...

بتي و بارني هيل - بارني هيل تصوير بشقاب پرنده اي كه انها را ربود را رسم مي كند

منبع:سایت مرجع هوانوردی و هوا فضای پارسی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: موجودات فضایی، ، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیگانگان و آدرس alien.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

<-PollName->

<-PollItems->

تماس با ما

پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج) پخش زنده حرم سوره قرآن
بنر دوستان